Thursday, May 5, 2011

Sugar glider..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang...


firstly,senyum dulu..senyum,xperlu kata apa2,senyum..hehe..


hai suma,how are u?
harap2 suma sihat n berada di bwh rahmatnya..


ya,sugar glider...


aku dah jmp pet bwu aku..tp bkal jd pet aku la,mungkin akn jadi..insyaAllah..


sbb aku ckp cmtu sbb harga dy mahal sgt2..250 hengget..huuuuuu..mau mati aku tgk harga yg tertera kt cermin tu...


tp xpa,aku bkn nk beli lani.nk beli bla aku dah keja.bes kan blk keja nnt sugar dah tgu aku..penat2 keja,terenjoy ngn karenah lepa lak..hmmm..hehe(suka berangan2)...ley jd penglipur lara ni..skg pon dah dpt gelaran tu..ska mndi lma sgt..hmpir sejam.Sha selalu tnya aku,"dah ciap berapa drama"..haha..pns gak la telinga aku..tp aku take positif,dan aku jmp cita2 aku disebalik drama2 yg aku buat.."aku nk jadi tukang karang"msh blum terlewat utk aku mulakan cita2 tu.mana thu lpas aku grade nnt akn keluar buku hsil karangan Ali Imran kan.dan skg aku rasa pilihan aku amek penulisan bkn lagi 1 kesilapan sbb ku dah jmp cita2 aku dan insyaAllah aku akan merealisasikannya.Aku akan berusaha bersungguh supaya perkara yg sama masa spm dlu x berulang lagi.
dulu cita2 aku nk jd doktor pakar mata tp xtercapai sbb aku x siyes masa spm dlu..nyesal sgt2.tp Allah tu Maha Mengetahui.mgkin bdg perubatan xsesuai ngn aku.Allah dah berfirman:


"aku xkan membebankan hambaku melainkan kemampuannya"


kata-kata inilah menjadi penguat semangat aku setiap kali aku down.


dan sebab cita2 aku la aku mnulis blog nie..supaya aku bisa menulis nnt..InsyaAllah.






nie bkal menjadi sugar gilder aku..:)









sebab mbe aku dah jnji nk pinjam kt aku cti bln 12 nnt.bln 1 dy amek blk..sbb dy tkut nk wak blk umh,t abah dy suh lpas dlm hutan..haha..
tp mslhnya lani,dy pon xbeli lagi...hehe...


0 Comments:

Post a Comment