Tuesday, May 10, 2011

jgn balik..

hehe...


yeah,ni la keja aku bila terlalu bowink...:)

"jum kuar'

"jum2"

menghabiskan duet plg suka..haha...(klu calon laki tw msti xjdik nk pilih..satg dy kata menghabiskan harta aku ja..)hurm...tOl x..betol3..

haha..whatever la..jnji aku hepy..aku bkn beli apa pon..window shpping ja..:)

yes..along slu ckp.."dgr la ckp bdk 2 owg tu..blh dgr ja.."

"btul la along..kmi shpping wndow ja.."haha

so,hari nie aku n the gang pon keluar la utk beli tgkap..hehe..cuci2 mata ja

kita bermula dari TS(times square)...ayuh
~kt cnie tman si ecah nk beli sliper ja..huhu..juh bebenor dy beli sliper dy..=P
then,melayang la jgk duet aku nih...pantang aku bla tgk brg xda dpn mata je..ad ja asl berkenan kna amek...klu x rasa kcian lak kt mkcik2 tu.xda owg beli brg dy..tlg owg kn dpt phala..:)
~setelah letih meround bangunan bpa tgkat pon aku tw,kita pon kena kluar..haha..jum ke masjid jamek lak..

masjid jamek
~kt cnie pon aku suka,pendek kata bab jln2 nie aku suka..hehe..
~cari la bju raya cepat2..kang tukang jhit ag xmau amek,xdak bju raya kot..dh la ag xdak saiz kt kdai..
(tukang jhit aku nie plik cket,aku nk bg income kt dy pon dy xmau..plik2)
~:(
sdey sbb kaler koko yg aku nk xda..huhu..

dah2..xlayan lyn emo tu..jum,g hepy2 kt klcc

klcc
~sampai dh dkt mghrib..so,solat la dlu..Allah x lupa kita klu kita x lupa Dia..btul kan..
~nk amek pic pon xbpa bes..sbb hp x bpa nk canggih g..hihi..bla la dpt beli hndycam tu ek...(*_*)
~msuk suria klcc meh..,jum g kinokuniya..hehe..kdai bku msti kena msuk,wjib..,xdak sunat2..
..nk jerit ni"aku beli bku cita bi..!!!!..hee..tjuk dy diary of a wimpy kid"xpenah2 lg dok p bli bku cita bi ne..sja nk tkaq taste..mna tw kot pas ni jmp p.we omputih sng cek nk speaking london ngn dy..haha..aku dh mula nk bt drama..(lam blik ayaq dh la..jgn dk smp lam blog ni nk bikin drama pon)kui3..
~k2,perbetulkan niat..sbb aku nk pandai bi..
amin..
~dah abes round,n xtw nk tgk apa lg..kena balik la..duet pon dah susut..n kaki pon dah bengkak..:(
~tp,singgah la sat kt roti boy..nk nyummy2..hehe..

jum balika,jum balik2..jum balik..lets go home babeh..

DAN

kami x g latihan nyanyi..mls aku..penat..


0 Comments:

Post a Comment