Monday, May 9, 2011

Di suatu malam yang sunyi...


Beep!beep!beep!..You got 1 new(s) messages."Ceh,sapa plak ni kacau aku nk chatting..time2 aku tgh syok melayan bebudak ni masa nilah nk msg aku..hish,"aku mengumal di dalam hati.Aku pun dengan langkah yang malas menuju ke katil.Tempat aku selalu mencampakkan nokia lama kesayanganku.Hadiah orang bagi mestilah aku syg walaupun dia dah masuk usia emas.hehe..lalu aku menekan punat open.

Beliau:"salam awk..exm mcm na?"
Aku:"wslm.alhamdulilah..ok ja"
Pa mimpi pak cik nie,dah lama dia x cntact aku.malam ni kena sampuk kot..aku tergelak sendirian.Dan kami saling membalas msg buat seketika.
Beliau:"agak2 boleh lawan pointer saya masa sem 2 x"
Aku:"InsyaAllah boleh..kalau lepas ada hadiah x?"
kelihatan kenakalanku mengusiknya dah bermula.
Beliau:"kalau awk boleh lawan pointer phD saya sem nie ada hadiah la..saya dapat 3.89..ada brani?

errR..terasa air liurku berhenti mengalir.banyaknya awk dpt..pandainya awk..berbisik diriku kepada jiwaku..

Aku:"tggu results saya kluar dlu blh...?"kenapa x bgtw awai2 ada hdiah..klu x dah lama saya pulun,dah lama sy pecut mengalahkan sang arnab berlari..hehe..

pesanan buat awk:
~saya sahut cabaran awk,klu x dapat sem ni InsyaAllah sem dpn.mna thu awk nk hadiah keta sebijik ka..hehe..sng sy nk g jengjln n bt kajian sy..
~dan,saya perbetulkan niat saya..saya belajar kerana kewajipan saya untuk menuntut ilmu.tp hadiah awk sebagai pendorong semangat saya.ya la,sejak saya msuk u ni xda sapa lagi nk bagi hadiah kt saya.masa zmn sekolah dlu "A's is money"..lagi banyak A saya dapat lagi berat poket saya..hehe3..tp tu dulu la..:(

dan sorry sbb sedikit kurang sopan di situ kerana saya panggil awk pak cik..sebenarnya saya x tw nk pgl awk apa..n awk x pnh bhs kan diri awk apa..nk pgl awk Dr.awk otw nk amek phD..xdpt lg kan..tgu dpt dlu bwu sy pgl.haha..

DAN..

THANK YOU ...:)

i'll appreciate your kindness 

0 Comments:

Post a Comment