Sunday, May 1, 2011

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..


Seperti yang dijanjikan dengan kawan-kawanku pada minggu lepas,maka hari ini berangkatlah kami iaitu aku,aisyah,umi n unie ke PWTC.Lebih kurang 10 minit sebelum pukul 9 kami pon memulakan langkah kanan keluar dari bilik dengan harapan keluar mendapat tuah dan berada di bawah keredhaaNya.Langkah diatur dengan penuh hati-hati supaya tidak mencemar duli..hehe..(ntah pa2 ja),,bantai ja..


Jeng3x...


"Husna cuba tgk tu"Aisyah sedang menyuruhku melihat sesuatu.


"arghHHHHH....anak Mak Itam,anak Mak Itam"aku terloncat-loncat kegembiraan.Dah lama aku cari anak-anak terbiar ni.(sedap-sedap ja ckp dy ank terbiar)Dia ada mak la..Kali terakhir aku jmp pon umo dy sehari..xsmp sehari kot..selang berapa jam pas lahir ja..pastu terus hilang.Sapa la yang terlalu prihatin amek anak-anak angkat aku ni.xsempat aku rasa jd mak di perantauan ni mcm na..hmm..cmna kan hdup di umah flat..keh3..(ayat cam poyo lak)hehe..


sekor-sekor aku g cium anak-anak ni.Dah lama aku xkiss haiwan berbulu nie..lpas rindu aku..dah besar rupanya korang ni..i miss u all syg..Tp syg,aku terpaksa pergi kerana bas komuter kami dah hampir tiba..Berat hatiku untuk pergi meninggalkanmu...;(


***
X sampai 5 mnit menunggu,bas yang dinanti-nanti kunjung tiba.
"Jom semua"


Broooom...bas meluncur perlahan ke KTM Serdang..hehe..agak laju la jgk..
sampai jgk kan ke komuter..walaupun macam gary..hihi


sebenarnya kan..hampa taw ka kami nak g PWTC watpa?
ce citer...,
meh nk cita..."kami nak g PESTA BUKU!!!!!"
Yeahhhh....tempat yg tersenarai dalam perancangan perlancongan sem ni tercapai jgk akhrnya..


aku ringkas cerita la yer...


dah sampai dah kt pesta ni..mak datok...,,,banyaknya orang..sesak gila..
uwekkkKK...nak termuntah aku..fenink3..


selepas 2 3 buah booth kmi melawat,aisyah ajak g mkn..lapo katanya..btol la kmi xsempat bekfes tadi..so,ni kira brunch la.Kmi pon g la kt The Mall..
Menu yang di pilih KFC,feveret aku wing ngn drumstix la..yummy2..:)


pas makan round2 kt c2 terjumpa pet shop.aku ni pantang jmpa petshop terover teruja..hehe..eeeee...geram tgk hamster.kiut2..tp ksian tgk cat kt dlm cage tu.muka dy sedeh sgt2.mata dy lak ada lingkaran hitam.dy kena pakai garnier ni..hihi.(maen2 lak,owg tu tgh sedey 2),,k2 sorry..kenapa ek dy sdih?dy macam skit ja..mesti di nangis.."aku kucing di dalam sangkar,diriku terkurung hatiku merana"..sOb3..waaaaaAA..hurm..aku rasa dy terseksa sbb terkurung tanpa teman,xda kebebasan..aku simpati dgn dy...tp apakan dayaku.ku xmampu untuk membelimu.i'm so sorry..


tp aku sempat gak beli kat mimi didi aku..anak kat umah mesti kena ingat..t merajuk lak dy..klu mrajuk yg ni kena pujuk sbb tu la teman suka duka aku.aku xda sapa2 dah yg nk dgr aku merepek tiap2 hari..kecuali mereka.I miss u so much..<3<3<3


hurm..back to pesta buku..


my best frenz "husna n the geng "dah sampai pon..aku jln ngn dy la sbb geng aku dah hlg x ke mna dah..huhuhu..


lama xjmp dy..stil ckp byk cm dlu.haha...


banyak gak buku yang aku bli..


xsangka gak..artis ley jmpa aku.haha...nk tw kenapa sebab artis tu cam teruja ja jmpa aku.hihi..
xde la..tyme amek pic muka aku xda perasaan lgsg..ketaq lebih...


hihi..teruja aku ley jmpa Dr.Fadzli.Imran Ajmain aku xkenal sgt.So,xbes la aku jmp dy pon..kui3..
Dr.Tuah iskandar pon aku jmpa gak..tp disebabkan aku xbpa mnat bku dy aku pon xlayan la..haha..jhat giler..bku dy blh thn la.bkn trok sgt pon.by the way bku dy gak la yg memotivasikan aku untuk berjaya.Thx ya...


Jom balik jom..kakiku dah nk patah ahh..


b4 dats,,,,isu perut dulu..lapaq r dah petang dah nih...


g la menyimpan duet kt McD..hehe...
cam besa aku mkn double cheese burger,ayaq ribena sbb aku xbapa ska gas.Owg ckp xbaek utk otak..otak nih nk gna lma,so kna jga la..:)


tp...


pas mkn cam besa la jgk....






perutku akn skit..plik la..x bersih ka makanan kt c2..??musykil3..


******
panadol+ubat cirit=tido...zzzzZZZZ


nite suma...


p/s:sory,citaku xbapa bes sbb ku masih lagi baby yg baru sedang bertatih menulis..












0 Comments:

Post a Comment