Monday, April 11, 2011

ya Allah,knp dgn aku?mcm mn aku nk berjaya klu aku mcm nie..hari2 buat bnda yg sma..mkn tido,tido mkn..huh,
sedangkan KAU dah ckp
......"aku xkan ubah nsib sesuatu kaum itu,melainkan kaum itu sendiri yg mengubahnya"..

jd,mcm mna awk nk berjaya klu awk mls,x berusaha untuk mncapai kejayaan tu..
"bertawakal"
ya,bertawakal tp stelah kita berusaha.itu yg dinamakan twakal.

awk perlu ubah diri awk dlu.For thing to change,you must change first.The secret of success is to try harder and everything is hard before it become easy.

"everyone has an equal opportunity to be successful.it depends entirely on you!either you want to succeed or you don't.And if you want to be successful,how far will you go to get it?"

dan nk berjaya..kita perlu DISIPLINkan diri kita kerana disiplin ialah membuat sesuatu yang kita tidak suka supaya nnt kita dapat apa yang kita suka.

dan Allah itu Maha Pemurah lagi Maha penyayang.Dia pasti akan tunaikn permintaan kita kerana firman Allah
"mintalah kepadaKu,nescaya aku akan memperkenankan permintaanmu.."

jadi,jgn berhenti meminta kpd Allah,kerana Allah suka org yg meminta kepadaNya

0 Comments:

Post a Comment